tag:blogger.com,1999:blog-48774869910180166982024-03-13T21:34:09.212-07:00ქორწილიteahttp://www.blogger.com/profile/17437028379479767292noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-4877486991018016698.post-64521844331843618112008-11-13T00:15:00.000-08:002009-01-06T05:25:14.434-08:00ქორწილი<div align="center"><strong>GEARN -ის საცდელი პროექტი</strong></div><div align="center"><strong>ტრენერი ხათუნა ციხალაშვილი</strong>.<span style="color: rgb(204, 0, 0);"><br /></span><span style="color: rgb(204, 0, 0);"><br /></span></div><p><strong>1. პროექტის სახელი: „ქორწილი“</strong></p><p>2. პროექტის აღწერა 1-2 წინადადებით: პროექტის მონაწილეები იკვლევენ საქართველოს კუთხეში საქორწილო ცერემონიალის სხვადასხვაობას. მოძიებულ ინფორმაციას განათავსებენ ინტერნეტში.<br /></p><strong>3. პროექტის სრული აღწერა:</strong> მოსწავლეები შეისწავლიან ქართული საქორწინო ცერემონიალის თავისებურებებს, გაეცნობიან ნიშნობისა და გამზითვების ტრადიციებს, შეისწავლიან სხვადასხვა ეპოქაში საქორწილო სამოსის ცვლილებებს, გაიცნობენ ქართული სუფრის თავისებურებებს: კერძებს, ქორწილის სასმელებს, ფინანსურ მხარეს ქორწილის გამართვის სეზონურ დამოკიდებულებას.<br /><p>მოსწავლეებს შეუძლიათ დახატონ ნახატები, შექმნან ბლოგები, განათავსონ ფოტო სურათები.</p><p>4. მონაწილეთა ასაკი: შეუზღუდავი<br /></p><p><strong>5. ვადები/ხანგრძლივობა:</strong> ნოემბერი-აპრილი</p><p><strong>6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:</strong> კვლევა, დისკუსია, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში, პლაკატების, ნახაზების, ფოტომასალის, პრეზენტაციების მომზადება.<br /></p><p><strong>7. მოსალოდნელი შედეგები:</strong> საქორწინო ცერემონიათა სხვადასხვაობის შესახებ სტატიების ელ.ვერსია, მოსწავლეები დახვეწენ ინტერვიუს აღების უნარ-ჩვევებს, გაიღრმავებენ კომპიუტერთან მუშაობის ცოდნასს, შეისწავლიან ვებ-2.0 სერვისების გამოყენებას.</p><p><strong>8. სარგებელი სხვებისთვის:</strong> მოსწავლეები გაამდიდრებენ ქართულ ვებ სივრცეს, უკეთ გაიცნობენ საქართველოს კუთხეებს, გააცნობენ თანატოლებს ინტერნეტით თავიანთ პროექტს.<br /></p><p><strong>9. სამუშაო ენათ: ქართული</strong></p><p>10. საგნებთან/საგანთა ჯგუფთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გაიუმჯობესებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში: ისტორია-(სხვადასხვა კუთხის ტრადიციები), გეოგრაფია-(კუთხეების ადგილმდებარეობა), მათემატიკა- (ფინანსური ხარჯები), ბიოლოგია-(კვების პროდუქტები და სეზონური დამიკიდებულებები), ქიმია-(ბაქტერია და სოკო), საინფორმაცია ტექნოლოგიები.<br /></p>11. მონაწილე სხვა სკოლები:<span style="color: rgb(0, 0, 0);"><strong><br /></strong></span><p><span style="color: rgb(0, 0, 0);"><strong>12. პროექტის ფასილიტატორი: ჯინჯოლავა ქეთინო, ადამია თეა.</strong></span></p><p><span style="color: rgb(0, 0, 0);"><strong>13. ფასილიტატორის ელ. მისამართი: jinjolava.keti@gmail.com</strong></span><span style="color: rgb(0, 0, 0);"><strong></strong></span><span style="color: rgb(0, 0, 0);"><strong><br /></strong></span></p><p><span style="color: rgb(0, 0, 0);"><strong>14. პროექტის ფორუმი:<a href="http://foro.iearn.org/webx/.1ea81ba6/12">http://foro.iearn.org/webx/.1ea81ba6/12</a></strong></span></p><p><strong><br /></strong></p><strong>15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:http://qorcili.blogspot.com</strong>teahttp://www.blogger.com/profile/17437028379479767292noreply@blogger.com0